tolonggg like ea!

Thursday 15 December 2011

Aku asyik bangun lambat je . celik je mate tengok dah pkul 9 . nak sangat celik je mate jam pkul 7 ke 5 ke , tapi_ sekarang dah susah . balek asrama tak kan dpat mcm ni . pukul 4 pagi dh blari kjar kan toilet aspuri .haha . mcm orang gile . dah lah tengah mamai . sume bende kat tepi jalan aku langgar . haha . kadang-2 bengang jugak kalau tak dapt toilet awal . tapi dah adat asrama . terpkse . eceh !
Abes lahh nanti 5;30 dh kene kosong kan asrama . memang ta boleh lupe kan lah kenangan uh . habes baju renyuk . sebab lpak kat surau . tak dapat msok asrama terchenta to . kiteorang kene dende mcm tu . USTaz cakap aspuri paling-2 bersih (kotor) . haha . aku tengok aspura lagi teruk . mintk-2 lah tak kene dende mcm tu . . haishh ! ni tak sabar-2 sangat ni . excited ! pabila name  ku dipaggil . ‘Assalammualikum kak FARA ‘ eceh ! dah jadi senior la . ngee . tue stahun je . tu pun dah bajet .haha . alamakk aku dah form2 la . knape cepat sangat . eceh ==’ . padahal suke uh . alaaa . nek maktab . tak jumpe abang tough lagi . takde yang belaje ice cream potong . alaaaa . tak dapat gule-2 . haha . memang sporting lah abang azfar dengan fom1 . haha . hee . next year dy dah takde . hum takpe-2 . ain doakan abng azfar ! tercapai cite-2 nye . time kaseh sbb blnje ain . haha . maaf lah . before kite nk habes skolah ain tak dpat nk bagi coklat yang abg azfar nk tu . sbb nye . time tu ain nak balek mktab terburu-2 sgt . smpai tak sempat nak singgah.  KELAKAR ==’ laa . bile teringat balek . abg nyorok kat blakang pintu . sbb takot CR mara . eceh . time tu . lawak gile abg azfr mintak maaf kat puyu . haha . pdan muke abg azfar spe soh nganjeng-2 puyu . haha ! ain tak amek port . hee . nseb baek dh baek . ape tah akn terjadik nanti ek tahun depan . homeroom amanah dengan adiib . tegur ke tak . hum yang dapat stu klas tuh UNTUNG lah ==’  bijak-2
Hee . rindu pulak pulak dekat cikgu Rofa dengn Mdm aida . haha . umi gan mummy kteorg ! sayang la !
Homeroom amanah . aduhaii . tak dapat lupekan lah . time kite snap same-2 uh . haha . edin dengan lokman,syariz budak-2 laki . perh manje gile ko orang kan dengan umi .sampai budak perempuan kene rendah kan diri lak  . kene mengalah lah . ha ! next year . aku tahu buk prmpuan concer umi . korang boleh BLA . haha ! Homeroom adiib lagi best . mummy dorg sporting . ceh . anak mummy comel . chubby . ngee . jeles palk . budk adiib genius-2 . best lah korang . aku mang sayng gile la . haha ! 
Harap sangat-2 kite tak sombong-2 kan . haha . harap-2 kite boleh snap-2 lagi padang . ouch ! rindu mdm zainab . ngee . kami jells tengok alip asyik jalan gn mdm zainab je . eh . mane adil . harap-2 mdm dapat replce kan sape-2 teacher yang amek mc lame . ngee . *cmtu pulak niat aku .
Okee ! sekarang . aku dah buat ape yang mdm aniees suruh . bce paper THE STARS selalu . bacenye dengan cre mnjrit sorg-2 dkt dalam bilek . yeah . aku dh buat . dh banyak paper blmbak kat bilek nie . haha . best kalau dapat speaking kan dengan panats . yeah . itu yang aku tgh practice kan sekarang . hemm . takpe-2 . mule dari bawah :D !

Aspuri nanti aku akan dating . dan buat kecoh kat sane . haha !

No comments:

Post a Comment