tolonggg like ea!

Sunday 18 December 2011

hRi paling rajen :D


Haa . hari ni minggu ke dua :D last cuti sekolah . eceh ! bermula la menyiapkan , menyemak . segale tugsan yang tlah dbri oleh guru-2 ku yang tersayang kan . time kase ckgu . holiday ni sy asyik pgg buku je . buat mind map, pegang colour je . hishh . bace semua buku form2 . pergh . memang memening kan . sjrh oke lagi , geo oke lagi , sn lagiilagii oke . but mathematics uh . memang smpai ke tenusuk jiwe aku . susah . alaaa . cpat la . sape nk ajar aku ni . semua homework boleh dkte kan nk siap . tpi math ! nk mintak tolong kat sape ? takpe la . ajak kaka angkat g library msjd tnh . then suruh dy aja . harap leps :D . tapii tkut jumpe org yang aku tknk jumpe . argh ! buat tak thu je . aku nk study . aku tk kire .

No comments:

Post a Comment