tolonggg like ea!

Wednesday 21 December 2011

ape itu dota .

laa . ini ke game dota nye ariff ==' . mak ai . sungguh aku tk suke tengok pic ni . merepk lah bhai ! haha . nih lah keje harian kau eh . haha . budak-2 kan kau . hahah . baru lah aku tahu . haha . weyh ! aku mintak stu permintaan je kat kau . cakap kat edin uh . jangan bjet sgt boleh . urgh ! germ aku tk lpas lagi ni . hee . tapi ko kawan baek aku kan . sputeh mne pon kau . haha . kawan aku kan . jyeah . edin gan fieza . aku ngan kau . jyeah ! hee . putt dengan sape . oke putt dgn ajai . FULL STOP . alamaak . tibe-2 tingat budak setapak lah . adoyI . DINI YANG MANJE NK MATI TU . HAHA . kembar fiza . hee . ha . ape . fiza punye spectacle wrne orange . mne boleh doe . aku sayang oren . haha . tkpe . nnti aku sllu amekspectacle uh . aku thu power tk kuat . tk pon amek amir punye . haha . ami si rabun pendek uh . jyeah ! pasti boleh :D



kite bertiege kan :D dorang !

berdua :) . haha . soweet !

No comments:

Post a Comment